• Welcome to the Vanguard Community

    These forums date back to the game's origins as the Crysis mod Traction Wars. Over the years the game and internet habits have evolved and discord.gg/vanguardww2 is now the principle home of the community.

    The team continue to read and reply to posts here, but we can be contacted more quickly on Discord.

Idea, research & development

Status
Not open for further replies.
I do not have graphic design under my belt.


By cons, if you are looking for documentation.sur vehicles, tanks, etc. battles in Belgium concercne I can help you.


Furthermore I have a baseline web site if you are looking for some particular things, as well as for images with front, side and top to achieve 3D with one of my partners.


Currently the characteristics of each of these vehicles are not done, since I'm only working on this website, but it can become a reference list if you want anything at it.


In any case if it helps I'm here regarding WW2.


The site is completely in French (but google makes his case) to try to understand the language of Molière or of Shakespaere.


Website: Histoire De La Guerre : News
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je n'ai pas de création graphique à mon actif.


Par contre si vous cherchez de la documentation.sur des véhicules, chars, batailles etc en ce qui concercne la Belgique je peux vous y aidez.


Qui plus est je possède une base de référence de site web si vous cherchez quelques choses en particulier, ainsi que des images avec vue de face, de coté et du dessus pour la réalisation 3D grâce à l'un de mes partenaires.


Actuellement les caractéristiques de chacun de ces véhicules ne sont pas fait, puisque je suis seul à travailler sur ce site web, mais elle peut devenir une liste de référence si vous cherchez quoi que se soit dessus.


En tout cas si cela peut aider je suis là en ce qui concerne la WW2.


Le site est complètement en français (mais google fait son affaire) pour essayer de comprendre dans la langue de Molière ou celle de Shakespaere.


Le site web: Histoire De La Guerre : News
 
Status
Not open for further replies.
Top