• Welcome to the Vanguard Community

    These forums date back to the game's origins as the Crysis mod Traction Wars. Over the years the game and internet habits have evolved and discord.gg/vanguardww2 is now the principle home of the community.

    The team continue to read and reply to posts here, but we can be contacted more quickly on Discord.

query & information/Questions & informations

Status
Not open for further replies.
For English:
Sorry if the translation is poor, I go through google to translate (French / English).


It is now 2008 (if I remember correctly) that some members of my community including myself (and scorpionfr59) suivont your news with interest. You show videos, pictures, etc ...


But when it is the gameplay, because now we have seen no videos in this subject there.


Is that your video game will be available to understand or see your game


Far from me to be negative, but I'm patient, but over time I've seen similar news, video, test in private beta, but without real access to this piece of code to test .


So I mention two mods of games that have fear, because force does not have a piece of code to the public, the player is tired of waiting to see a game, is the same occassion forget completely.


Stargate mods over one battlefield to exit the game 4 years after its official announcement, so news on test in private, that the day of his release he weighed only 650MB but less than 6 months the game became dead.


Casus Belli, you should know better since running on the Crysis Wars, and the same problematic now, after four years without showed the least bit of code, it comes out, it's been two years now that the mods came out, but subsequently abandoned the people a little at a time.


Traction Wars is currently in the same vortex, since 2008 I'm in the shade, but now, it annoys me to be silent, then, did you remember to enjoy making everyone very soon. I do not care to know that there is some weapons, with maps and a style of play


For now members can only look and not see noting abnormalities of the game, to make improvements.


Hoping that this message will not fall into oblivion, let me tell you, is that I hope everyone will enjoy it very soon, if not all games will be forgotten.


Sincerely yours player


hight_tower
Director & founder of the community Battlefieldiens
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pour les français:
Cela fait maintenant 2008 (si mes souvenirs sont exacte) que certains membres de ma communauté dont moi même (et scorpionfr59) suivont vos news avec intérêt. Vous nous montrez des vidéos, des images etc...


Mais quand est il du gameplay, car actuellement nous n'avons vu aucunes vidéos à ce sujets là.


Est ce qu'une vidéo de votre jeu sera disponible pour comprendre ou voir votre jeu.


Loin de moi d'être négatif, mais patient je le suis, mais au fil du temps j'ai vu des news du même genre, vidéo, test en beta privé, mais sans avoir un réel accès à ce bout de code pour le tester.


Donc je citerais deux mods de jeux qui ont crains, car à force de ne pas présenter un bout de code au public, le joueur se lasse d'attendre à voir un jeu, est donc par la même occassion l'oublie complètement.


Stargate la relève un mods de battlefield à sortie ce jeu 4 ans aprés son annonce officiel, tant de news sur les tests en privé, que le jour de sa sortie il ne pesait que 650Mo mais en moins de 6 mois le jeu est devenu mort.


Casus Belli, que vous devez mieux connaitre puisqu'il tourne sur le Crysis Wars, et dans la même problèmatique maintenant, après 4 ans sans montré le moins petit bout de code, il sort, actuellement cela fait deux ans que le mods est sortie, mais sans suite les gens le délaisse un peu à la fois.


Traction Wars actuellement est dans ce même tourbillon, depuis 2008 je vous suis dans l'ombre, mais actuellement, cela m'énerve de me taire, alors avez vous pensez à en faire profitez tout le monde très prochainement. Je me fou de savoir qu'il n'y est que quelques armes, avec une cartes et un style de jeu.


Car actuellement les membres ne peuvent que regarder et non constater en relevant des anomalies du jeu, des améliorations à présenter.


En espérant que ce message ne tombera pas aux oubliettes, permettez moi de vous dire, est je l'espère que tout le monde pourra en profiter très prochainement, sinon comme tous ses jeux vous serez oublié.


Amicalement joueur vôtre


hight_tower
Administrateur & fondateur de la communauté Battlefieldiens
 

General Naga

Director/Founder
Pathfinder Games
Thank you for the comments hight_tower. They have been understood. We know it's been a long time but to do the job properly it will take more time. All we can ask is you stay patient.

We will release more information, images and yes videos when appropriate.
 
Thank you for your response


One day or another it will exit your game well Traction Wars. In this context what do you think to do. Wait and test it all privately, or else to test?


In this approach, it is not possible to consider all members who are only observer to become testers.


Even if the game is not stable, the members are bound to get an impression of something, to have made the same side of the optimum graphics and gameplay with anomalies. What a game by the daily news does not get tired of waiting.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Merci de votre réponse


Un jour ou l'autre il faudra bien sortie votre jeu Traction Wars. Dans cette optique qu'avez vous pensez à faire. Attendre et tester tout cela de manière privée, ou bien alors faire des tests ?


Dans cette démarche, n'est il pas possible d'envisager pour tous les membres qui ne sont que observateur de devenir des testeurs.


Même si le jeu n'est pas stable, les membres sont plus voués à avoir une impression de quelque chose, d'avoir un rendu même optimum du coté graphique et une jouabilité avec des anomalies. Que d'un jeu qui par des news au quotidien ne les lassent d'attendre.
 
Status
Not open for further replies.
Top