• Welcome to the Vanguard Community

    These forums date back to the game's origins as the Crysis mod Traction Wars. Over the years the game and internet habits have evolved and discord.gg/vanguardww2 is now the principle home of the community.

    The team continue to read and reply to posts here, but we can be contacted more quickly on Discord.

Ranking/Classement

Status
Not open for further replies.
The question has not been asked, but often there or there are changes in ranks, there is more ambition to play as a team. Indeed, as a passionate player FPS since this evolution, where the slightest killing earns you medals or ribbons. The player will think that he remain in his corner.


I hope that with this in mind you will not put it because you will see many land pajamas (children under 18) whose purpose is to emulate, is not a fun fight together and tactical play.


In order to continue with my application filing system, my second question is displaying "Who killed who!" All the time, in parts, we see the person you're killing, beyond reality in 1944 he knew that it was a German division and he fights. So is it possible to have this need to delete that message often brings more spam.


Thank you in advance for multiple responses



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je me pose cette question, est ce que vous allez intégrer un système de classement ?


La question n'a pas encore été posée, mais souvent là ou il y a des évolution de rangs, il n'y a plus d'ambition de jouer en équipe. En effet, en tant que joueur passionnée par les FPS, depuis cette évolution, où la moindre tuerie vous rapporte des médailles ou des rubans. Le joueur lui ne pensera plus qu'à rester dans son coin.

J'espère que dans cette optique vous ne comptez pas y mettre cela, car vous allez voir débarquer de nombreux pyjama (enfant de -18 ans) dont le but n'est que d'émuler, est non un plaisir de combattre ensemble et de jouer tactique.

Dans un but continue de ma demande avec le système de classement, ma deuxième question se pose de l'affichage "Qui tue qui !" Tous le temps, dans les parties, nous voyons la personne qui vous as tuez, au delà du réel en 1944 il savait que c'était un allemand et la division qu'il combatté. Donc est il possible d'avoir cette nécessité de pouvoir supprimer ce message qui apporte plus souvent des spams.

Merci d'avance pour les réponses multiples
 
Status
Not open for further replies.
Top